Tid På Salongen

Godmorgon, hur mår ni? ♡
 
När ni läser detta är jag antagligen påväg till jobbet. Idag kommer jag vara på jobbet hela dagen igen.
Vaknade för ett tag sen, satte på musik och började sminka mig och göra mig i ordning för jobbet.
 
Igår när jag var i stan bokade jag en tid i salongen jag alltid går till för att göra nya flätor, på onsdag morgon/förmiddag blir det av!💁  Är dock inte 100% säker vad jag ska ha för färg ännu, förra gången hade jag iallafall svarta med rödbruna under så det blir något annat nu, tror jag ska ha ljusbruna, det tycker min storasyster, men är osäker om jag kommer passa med det hehe.
 
 
Hoppas ni får en fin lördag & här kommer en bild jag tog för några dagar sen!♡
 
Kraamis
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Vad jobbar du med?😊

Svar: Jobbar som butiksförsäljare. =)
Lovisa

Kommentera här: