Min Skoluniform

Tänkte visa er min skolunifrom då man inte använder sånt i Sverige, bilden är ganska suddig osv men kan lägga upp bättre & och mer detaljerade bilder i framtiden.
För linjen jag går det här året är det meningen att man ska uniform varje dag egentligen, men min lärare har gett min klass ''days off' minst en gång i veckan iaf, den här veckan hade jag bara unifrom i torsdags (igår?) och dom andra två dagarna fick vi ha våra egna val av kläder.
 
Iallafall det jag måste ha på uniforms dagar består av:
 
♡En svart kjol eller byxor (inte jeans, utan sånna som inte sitter tight)
♡En vit skjorta
♡En svart cardigan (om man vill, hade en grå igår dock)
♡En svart kavaj (friviligt)
♡Typ som en blå slips, eller det är som en grej man knyter som en rosett runt halsen
♡Svarta skor (dock inte sneakers osv)

 

Tror det var allt, hoppas ni har haft en bra dag hitils! ♡
 
 

Kommentera här: