Top 3 Serietips

 
Min favorit serie of all times är The Vampire Diaries, det finns 8 säsonger utav denna bästa serie och sista säsongen kom ut för inte så länge sen (säsong 8). Mina favorit karaktärer i The Vampire Diaries är nog Damon och Katherine. Iallafall serien handlar från början om Elena Gilbert som är en tonårstjej som har förlorat båda sina föräldrar i en bilolycka. En dag möter hon Stefan Salvatore som hon genast faller för, men det hon inte vet är att han är en vampyr. Och hennes liv blir helt annorlunda när hennes bästavän visar sig vara en häxa och hon lever i en värld full av olika varelser. 
 
 
Den andra serien jag tänkte tipsa om är Pretty Little Liars, det är en serie på 7 säsonger (än så länge vad jag vet) som från början handlar om 4 highschool tjejer (Aria, Spencer, Hanna & Emily) som är som en grupp som faller isär när en av deras vän Alison försvinner. Ett år senare tror polisen att dom hittade Alisons kropp och samtidigt började tjejerna få konstiga sms av någon som kallade sig ''A'' som skrev att den skulle avslöja tjejernas hemligheter. Denna serie är dock lite jobbig då man nästan aldrig får veta vem ''A'' är.
 
 
Sista serien jag tänkte tipsa om idag är Hit The Floor, jag är inte riktigt säker på hur många säsonger den här serien har dock. Den här serien handlar om en tjej som heter Ahsha som bor med sin ensamstående mamma. Hon går med i en populär cheerleading/dans grupp som heter ''Los Angeles Devil Girls'' där en av ''ledarna'' är ganska taskig mot henne, typ alltid försöker vara bättre än Ahsha. När hon är med i ''The Devil Girls'' får hon reda på massor av saker som hennes mamma har ljugit om och hållt hemligt för Ahsha i nästan hela hennes liv, så Ahsha känner att hon inte vet vem hon kan lita på längre.
 

Kommentera här: