En Ledig Måndag

Godmorgon fina, har ni sovit bra?
 
Igår efter jobbet kände jag mig helt slut så somnade ganska tidigt, jämfört med vad jag brukar iallafall.
Idag är det ju bank holiday & 1 Maj  så ingen skolaaa,yey haha!
Ska ni hitta på något skojj?

Till och börja med ska jag sätta på musik, sminka mig och välja kläder för dagen, sen om ett tag ska jag åka till stan en snabbis och kolla efter ett nytt nagelack, tror jag kommer köpa det på New Look då jag såg att dom hade matta nagelack förra gången jag var där.
Tror jag kommer köpa ett svart eller blått!
 
Sen när jag kommer hem igen ska jag nog bara ta det lugnt ett tag, ladda mobilen ett tag och sen på eftermiddagen ska jag antagligen träffa 2 av mina närmsta vänner här i England som jag inte har träffat på ganska länge.
Våra planer än så länge är att gå och fika på Creams.😍

Hoppas ni får en bra Måndag!

Kraamis
 
 
 

Kommentera här: