Gratis Pennor & Godis

Hejsan, hur har eran dag varit?
 
Min dag gick ganska snabbt faktist, första lektionen var vi bara i klassrummet i typ 1 timme sen sista halvtimmen gick vi till ''The zone'', det är typ en plats där man kan vara på rasterna i skolan om man vill, det var iallafall olika ''stay safe'' företag som man fick gå runt vid och dom gav ut pennor osv.
Var typ 5 personer som sa fina kommentarer om mina flätor också, innan jag gjorde dom var jag ju jätte nervös att jag inte skulle passa med den färgen men tycker det blev ganska bra ändå! =)
 
På lunch rasten åkte jag och en vän hem till henne en snabbis så hon kunde hämta pengar för och köpa en fráppe på Mc Donalds, när vi var på donken köpte jag en choklad milkshake också.
 
Andra lektionen gick vi också ut från klassrummet efter första timmen fast vi gick till ett annat rum för och prata med olika företag som söker personal, dom gav också ut pennor och lite godis.
 
Just nu tar jag det bara lungt, har fortfarande ont i huvudet av flätorna så ska bara lyssna på musik och ta det lungt resten av kvällen & imorgon ska jag åka till Brighton med min klass så vi kommer åka tåg dit vilket tar typ 40 min.
 
Hoppas resten av eran kväll blir bra!
 
Kraam
 

Kommentera här: