Gratis Solglasögon

Godmorgon fina!
Hur mår ni?
 
Vaknade för ungefär en timme sen typ 10min innan mitt alarm, vet inte hur det gick till haha.
Dock låg jag kvar i sängen i typ 30min, alltid extra seg på morgonen.
Idag ska jag iallafall ha Engelska nationella, kollade fel dag förut.

När jag vaknat så ringde jag min syster och vi pratade i ca 20 minuter, jag var med i en ''kampanj'' på instagram igår, så när man delade deras bild skulle man få en kod till gratis solglasögon & bara betala frakten så skulle beställa dom men dom fanns bara i ''svenska delen'' av affären så min syster hjälpte mig och fixa det etfersom att jag bor i England. Jag hann precis beställa innan dom blev slutsålda, haha tur för engångs skull!

Dock är solglasögonen väldigt stora så vet ej om jag kommer passa med dom!
 
Hoppas ni får en bra dag! 
 
 
 

Kommentera här: