PartyFix♡

Godmorgon, sovit gott?♡

Idag vaknade jag exakt när mitt alarm ringde, inte tidigare eller senare & somnade inte om för engågs skull haha!
Nu har jag bara musik och ska fixa mig som vanligt.

Igår var det meningen att jag skulle sluta skolan klockan 15 men hade ett till nationella som började exakt då, först var jag nervös men det var faktist tvär lätt, man hade 45min på sig men jag blev klar redan efter 15-20min så kollade igenom mina svar igen sen gick jag.

Senare åkte jag hem till en vän typ vid 16, vid satt och lyssnade på musik osv tills typ klockan 18, efter det gick vi hem till en annan vän och fixade inför hennes födelsedags fest, ruuligt!

Var där i typ 5 timmar & dansade och fixade haha, sen när jag kom hem var klockan runt 23:00-23:30 så tog en macka sen typ la jag mig!

Hoppas ni får en bra dag!♡

Kraaam
 
 

Kommentera här: