Planer

Hejsan, hur har eran dag varit?♡
 
Min dag var iallafall mycket bättre än igår haha.
Först var jag ju i skolan, sista lektionen var inställd, sköönt!
Efter jag hade slutat gick jag och en vän till ''the zone'' och chillade ett tag, sen började vi prata om resor osv så vi bestämde oss att vi ska åka utomlands nästa år i juli när hon också fyllt 18, till något varmt land, skönt.
Vi satt iaf och planerade osv, kollade priser, hur mycket vi behöver spara varje månad osv.

Senare gick vi ut och satt oss i typ som en park i kanske 1h30min osv, väntade med henne då hon skulle möta en annan tjej som fyller år idag, men fick ej tag på hon så vi gick till McDonalds ett tag också med en annan vän som också skulle möta hon som fyller år.

För ett tag sen tog vi bussen då dom bestämde sig för att åka hem till henne & jag åkte vidare med bussen och kom precis hem!
 
 

Kommentera här: