PrettyLittleThing♡

 
 
 
 
  • Tyckte att påsen som kläderna kom i var ganska ovanlig och söt eftersom den var rosa med unicorns på utsidan, det enda dåliga med påsen var att den hade ett ganska stort hål när jag fick den, fast dock gör det inte så himla mycket eftersom kläderna är inne i påsar i påsen haha. 

  • Det första jag tog ut när jag hade öppnat påsen var papperna, på det första stog det typ kläderna jag hade beställt och priserna. Sen var det typ 3 mindre papper med olika erbjudanden & lite rabattkoder.
  • Fishnet tightsen jag beställde var typ som jag trodde att dom skulle vara, det ända annorlunda var att jag trodde att de skulle vara typ genomskinliga tights med nätmönstret men det är bara nät, tvär snygga ändå!
  • Klänningen var likadan som jag hade sett på bilden innan, var dock osäker om kvaliten & storleken skulle bli bra. Jag blev jättenöjd och tycker att ryggen på klänningen är sjukt snygg!

Kommentera här: