En Tisdag Med Chokladfingrar

Godkväll haha, hur mår ni?
Idag gick jag upp ganska sent, hade inte skola idag. Vaknade vid 12 tiden tror jag då jag inte kunde somna förens vid 04 tiden imorse.
När jag hade gått upp sminkade jag mig, valde kläder sen åkte jag till stan med pappa ett tag. Han parkerade vid en affär som heter Morrisons och sen gick vi till biblioteket vilket tog typ 10-15min. När vi var där hjälpte jag han och skriva lite på datorn där. 
 
Igår när jag gick förbi en affär som heter New Look efter skolan så såg jag att dom hade fått in lite smink,såg inte vad för smink så jag och pappa gick in där idag för att jag vill köpa lite nytt + sminkborstar dock hade dom inte så mycket idag så valde att vänta innan jag köper och kolla i lite andra affärer innan.
 
Innan vi åkte hem åkte vi bara förbi ASDA en snabbis, jag gick in och hittade choklad fingrar som hade både vit och vanlig choklad i en, så köpte ett paket med sånna medans pappa satt kvar i bilen hehe.:p
När vi kom hem för inte så jätte länge sen gjorde jag pommes med lite chicken pops och nu ska jag gå och duscha & sen bara ta det lungt resten av kvällen! 
Hoppas ni har haft en bra tisdag! =)
 

Kommentera här: