18 års Party | Helgen

I fredags hade jag ju ingen skola så gick upp ganska sent, runt 12-12:30 sen fixade jag mig.
Jag åkte till stan en sväng med pappa som jag skrev i fredags och köpte ett par skor, kom hem typ vid 17 tiden.
Efter det så skrev jag och en nära vän här i England på snap så vi bestämde oss för att träffas. 
Jag tog bussen in till stan, sen gick vi först till ASDA och köpte lite små saker sen träffade vi 2 av hennes vänner så dom frågade om vi ville komma på barbeque så yes, vi gick dit och sen åkte jag hem typ vid 23:30.

I lördags gick jag upp vid 9-10 och fixade mig inför jobbet osv, slutade klockan 20:00 som jag alltid gör om jag börjar 12. På morgonen hade jag packat ner en klänning,skor, lite smink osv då jag skulle hem till en vän. När jag kom till hennes hus så satte vi på musik och började byta om & sminka oss inför 18års partyt. Vi blev klara och gick runt 22-23 tiden. Dom hade en DJ där så det var väldigt bra remix musik & kul och träffa nytt folk!

Kom hem runt 05 tiden på söndag morgon så var väääääldigt trött på jobbet igår haha!

Hoppas ni hade en bra helg!
 
 

Kommentera här: