9 Timmar Sittandes

Godmorgon, har ni sovit bra?♡
Jag har väl sovit sådär, är sååå trött + jag har nygjorda flätor haha.
 
Igår åkte jag ju till salongen, åkte hemifrån så att jag var framme där klockan 11.
När vi kom fram pratade vi lite först sen gick jag bara till banken en snabbis medans dom började dela upp löshåret och fixa det. Dom andra gångerna jag har gått till denhär salongen har det oftast varit 2 personer som gör flätorna samtidigt, men igår var det bara 1  då ''ägaren'' skulle åka och köpa mer löshår då dom nästan hade slut i salongen.
 
Ungerfär klockan 12 började vi fläta, och så satt jag där i stolen ända tills klockan nästan var 21, 9h sittandes nästan!!! Gjorde smalare flätor än vad jag brukar, det var dock därför det tog längre tid.
Bilder kommer senare eller om några dagar.
 
När jag kom hem var jag sååå trött, så jag åt bara då jag inte hade ätit på hela dagen, och sen gick jag och la mig!
Nu ska jag göra mig i ordning för skolan. 
 
Hoppas ni får en bra dag!♡
 
 
Kraam

Kommentera här: