Blåa Jeans Från Primark ♡

Hejsan, hur har eran dag varit än så länge?♡
 
Jag åkte ju till skolan som jag skrev i tidigare inlägg eftersom att min mentor sa i torsdags att vi bara hade matte och engelska idag och att vi var tvunga och gå på dom 2 lektionerna, men när jag kom till skolan så fick min klass höra att matten var inställd för att dom inte får lära ut dagen före nationella, jag har då matte nationella imorgon.
Sen sa hon att min engelska lektion var inställd också för jag har nationella engelska på torsdag så det var ju lite irreterande, att jag åkte till skolan helt i onödan.
 
Innan jag åkte hem från stan gick jag in på Primark en snabbis och köpte 2 saker.
Det 1sta jag köpte var ett 3pack med tights då alla mina andra har gått sönder som vanligt haha, det 2ndra jag köpte var ett par blåa jeans, har bara svarta annars så kul och testa nytt då jag tycker att blåa jeans är tvär snyggt.
 
Hoppas ni får en fin kväll! ♡

 
 
 
 

Kommentera här: