En Bra Dag♡

Godmorgon, sovit gott?♡
 
Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag måste springa till bussen till skolan.
Vaknade typ 1 timme innnan mitt alarm idag, gick upp, pratade med min syster på fb samtal & sminkade mig.

Igår var faktist en bra dag, det var runt 22+ grader ute, så himla skönt, dock regnar det ganska mycket här som folk tror haha!

Vid 14 igår ringde en vän och fråga om jag ville komma ut för det var så bra väder osv, så jag sminkade mig och så möttes vi i stan, satte oss i dendär parken jag skrivit om förut & mötte 4 andra vänner.
Vi var där i kanske 2-3 timmar och lyssnade på musik med högtalare, pratade osv.

Senare gick vi till Creams innan vi alla åkte hem. Jag kom hem vid typ 21:30 och kollade efter klänningar då jag ska på ett bröllop om typ 2 veckor, hittade en jättefin klänning som jag beställde sent igår kväll vid 22 tiden och den kom också jättesnabbt, vaknade tillochmed tidigare idag för att posten kom med klänningen redan vid 8 tiden, väldigt bra dock!

Hoppas ni får en bra dag!♡
 
 
 

Kommentera här: