En Bok & Lucozade ♡

Godmorgon/förmiddag  fina, hur mår ni? 
Idag har jag ingen skola så vet inte riktigt vad jag ska göra idag ännu, ska iallafall måla naglarna med en annan färg till och börja med.
Btw kanske inte så intresant för er och veta men anyways haha, jag har ju tandställning för er som inte vet det och har fått sår innanför läppen tack vare det som är såå irreterande då tandställningen skaver mot såret så det tar extra lång tid och läka, har haft det i typ 4 dagar nu men som tur är, när jag satte i tandställningen köpte jag en liten ''caring box'' som de fanns vax i, så har det i när jag sover så de kanske kan läka lite snabbare iallafall. 
 
Igår i skolan på första lektionen som var Geografi ( ej säker att jag stava rätt) så kom det 3 lärare på skolan in i klassrummet som hade inslagna böcker med sig för att det tydligen var ''World Book Night'' så att dom delade ut gratis böcker för dom som ville ha. När dom som vill ha hade fått så öppnade vi och alla på hela skolan fick samma bok haha, den hette iallafall ''OrangeBoy''.

Senare när jag hade slutat gick jag förbi en affär som heter Wilko och köpte en dricka, den heter då Lucozade och smaken jag köpte var Pink Lemonade. Om jag ska betygsätta den skulle den få 4 av 5, det är nog en av mina ''engleska'' favorit drickor. Dock så är det en typ av energidricka så rekomenderar inte den till barn. (ja jag är ett barn också haha, men yngre).

kraamis
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentera här: