2 Matta Nagellack ♡

Hejsan Svejsan!♡
Har varit i stan en snabbis och köpte lite saker innan jag ska möta 2 vänner senare så tänkte visa vad jag har köpt. 
 
Först gick jag in på New Look och köpte 2 matta nagellack som jag nämnde i tidigare inlägg, det blev både det blåa och det svarta nagelacket. Det blåa är i nummer 7 och det svarta i nummer 4.
 
Efter det gick jag in på en affär som heter Superdrug, där köpte jag sminkbortagnings servetter och bomullstops.
 
Sista affären jag gick in på var Poundland, och eftersom att en av mina vänner jag ska träffa idag fyllde år för ganska länge sen nu ska hon äntligen få sina presenter, för varje gång vi har setts efter hennes födelsedag så har jag glömt hennes presenter hemma. Iallafall så hade jag köpt godis förut men det blev ju gammalt så kastade det och därför gick jag in på poundland, köpte en mini godis pizza & 4 Hello Panda kakpaket, har aldrig provat dom förut men dom ska hon få för det såg gott ut, och sen har jag en parfym som jag också har köpt till henne.
 
 
 
 

Kommentera här: