Sommarlov I England

Hejsan, hur mår ni?

I onsdags hade jag äntligen min sista lektion i skolan så nu har jag också sommarlov, äntligen!
Min sista lektion var nationella i matte, sen åkte jag bara hem.

Här i England har man ju typ inte ''skolavslutning'', man bara har sin sista lektion sen klart liksom.
 
Iallafall, jag har fått ledigt från jobbet tills i slutet av Augusti då jag måste åka till Sverige, mitt pass går ut om ca 2 veckor så måste göra ett nytt i Sverige för om jag ska åka till svenska ambasaden i London brukar det ofta vara lång väntetid och sen kommer jag vara i Sverige i över en hel månad, det ska ju bli kul och träffa familj och vänner osv men tycker det är lite länge då jag känner den här sommaren att jag skulle vilja vara kvar här i England ett tag också faktist.

Tog ut mina flätor i måndags så mitt hår är kaos atm, men ska till salongen och göra nya imorgon, dock kanske lite tråkig som ska göra exakt lika igen hehe!
 
Puss & Kram

Kommentera här: